EFEKTY SPECJALNE Testy teksturowania
Teksturowanie będzie
przeprowadzane różnymi technikami. Części z nich prawdopodobnie nawet
nie będzie mi dane poznać: zamawiając gotową postać u któregoś z moich
uzdolnionych współpracowników (a są to najlepsi w Polsce specjaliści w
dziedzinie grafiki, modelowania i animacji 3D) nie będę wnikał w jaki
sposób uzyskany został dany efekt. Mimo to, na swoje potrzeby przeprowadziłem
kilka testów, by po prostu wybrać charakter tekstur dla danej postaci.
W prezentowanych renderach zastosowałem rewelacyjny program DarkTree Textures
przeznaczony do tworzenia fantastycznych map proceduralnych z możliwością
renderowania ich do tekstur - z kilkoma opcjami mapowania. Aby w pełni
docenić jakość przygotowanych tym softem map proceduralnych poniższe przykłady
wyrenderowałem w rozdzielczości finalnej - HDTV, czyli tej, w której będę
renderował wszystkie sceny do filmu. Wystarczy kliknąć wybrany rysunek
i poczekać chwilę na załadowanie obrazków (oczywiście chodziło o tekstury,
więc nie zwracajcie uwagi na niedopracowane, robocze siatki).
|